Який домен краще вибрати для сайту?

domen

Домен – основа сайту. Саме за назвою домену шукатимуть Ваш сайт. Але що робити, якщо Ви не знаєте, який домен краще взяти, наприклад: на кирилиці чи латиниці. Адже, як кажуть: «Як назвеш корабель, так він і попливе». І як взагалі назви домену впливає на SEO. Ці питання розглянемо трохи нижче.

 

Кирилиця чи латиниця?

 

Писати купу непотрібного і переливати воду з відра у відро не буду, тому перерахую всі недоліки домену на кирилиці.

 

  1. На сьогоднішній день вебмастер яндекс не дуже хоче додавати сайти на кирилиці. Точніше навіть не так, домени на кирилиці взагалі не реально додати. А це вже величезний мінус.
  2. Якщо Ви задумали створювати інтернет магазин, у жодному разі не беріть домен на кирилиці. Яндекс Маркет не додає магазинів з такими доменами до себе в базу. Так, це не найбільше лихо, тому що Яндекс Маркет на території України не найпопулярніший сервіс. Але ніхто не знає, що буде, навіть через рік.
  3. Google не дуже любить домени на кирилиці, тому що не правильно індексує такі сайти. А немає індексації – немає сайту у пошуку. Косяк, правда?
  4. Найголовніше, домени на кирилиці дуже туго просувають, причому як у Google, так і в Яндексі. Так, це моя суб’єктивна думка, і не факт, що це так. Але був у мене сумний досвід просування сайту на кирилиці. До речі, прямо зараз забіть у пошук будь-який запит і перегляньте, які сайти в ТОП видачі. Напевно в топ видачі пошуку Ви не знайдете сайти з доменами на кирилиці, або їх буде 1 – 2. Це вже говорить про те, що пошукові системи не сильно бажають бачити в десятці такі сайти.

 

З усього перерахованого вище, для себе я зробив чіткий висновок — домени на латиниці і тільки на ній.

 

Вплив назви домену на SEO просування

 

Раніше, років 5 тому за рахунок назви домену можна було швидко прорватися в топ за запитом ВЧ. Особливо це було актуальним для Google. Яким чином? Все просто! Вибирався найвідоміший ключовий запит, наприклад: «оренда квартири». Далі ключовий запит переводили на латиницю та реєстрували домен. Приклад: arenda-kvartiry.com. Побачивши такий домен, Google автоматично такий сайт підтягував ближче до топу. А якщо ще провести зовнішню оптимізацію, то ТОП-3 Вам забезпечено.

На сьогоднішній день така “фішка” вже не працює! Тому рекомендую домен називати так, як вам подобається. Адже, як я писав вище: «Як назвеш корабель, так він і попливе».

Про мене:

Спеціаліст із SEO та PPC з досвідом роботи понад 10 років. Засновник школи SEOpractic.

Контакти:

Соціальні мережи:

Адреса: