Що таке частотність ключових запитів у SEO?

keywords

Привіт всім. Вирішив написати статтю та відповісти на таке запитання: «що ж таке частотність запитів»? Якщо відповісти швидко, коротко і зрозуміло, що таке частотність, це, банально, популярність ключових запитів. Відповідно, чим більша частотність, тим ключовий запит популярніший, а значить, можна отримати досить багато пошукового трафіку. Що ще хотілося б додати, чим більше запитів, то складніше просунути таке слово. І це логічно, тому що не одні ми помітили це слово, а значить, і конкуренція велика.

 

Види ключових запитів

 

Як я вже трохи вище писав, що ключові слова поділяються на конкурентні та не конкурентні, і все це залежить від частоти запитів. У SEO сфері такі слова називаються:

 

  • Високочастотні запити (ВЧ);
  • Середньочастотні запити (СЧ);
  • Низькочастотні запити (НЧ).

 

Якщо міркувати логічно, високочастотні запити шукають часто, низькочастотні рідко. Від цього й пішли такі назви. Щоб було зрозуміло, що я написав, наведу приклад: «орендувати квартиру в центрі міста за бюджетними цінами» — цей запит, швидше за все, шукають не так часто (низькочастотний), а ось запит «оренда квартири в центрі» — цей запит явно шукають частіше, від чого він і перетворюється на високочастотний запит.

Багато SEO – фахівці дотримуються думки, що найкраще і рентабельніше всього просувати середньочастотні запити. Та що вже казати, я сам тієї самої думки. Але є одна поправка, яка мене явно відрізняє від решти. Я перш за все дивлюся на тематику сайту, який потрібно просунути. І якщо тематика не є конкурентною, то можна сміливо брати високочастотні запити. Якщо тематика дуже затребувана і конкурентна, то середньочастотні упереміш із низькочастотними словами.

Як можна визначити частотність? Є спеціальні сервіси яндекса і google, а також певний SEO софт. Про ці речі я розповідаю у своєму навчанні.
Підведемо підсумки. На частотність слід звертати увагу в першу чергу. Від того, які ключові запити Ви оберете і з якою частотністю, залежить швидкість просування, а також скільки фінансових витрат можна понести.

Про мене:

Спеціаліст із SEO та PPC з досвідом роботи понад 10 років. Засновник школи SEOpractic.

Контакти:

Соціальні мережи:

Адреса: